Hyppää pääsisältöön

Haku

Näytetään 1045 - 1056 / 1961
  • Erityisopettaja tukee ja ohjaa opiskelijoiden oppimisprosessin etenemistä ja osaamisen kehittymistä vahvuuksiesi ja toiveidesi mukaan.
    Ohjaus ja tuki Hyvinvointi Ohjaus
  • Hankkeessa luodaan ja kehitetään muita heikommassa asemassa olevien erityisryhmien osallisuutta lisäävä ja vahvistava, ammatillisen koulutuksen huippuosaamisen eurooppalainen alusta.
    Osallisuus
  • Hankkeen tavoitteena on kehittää autoalan opiskelijoiden ammatillista ja henkilökohtaista osaamista sekä saavutetun osaamisen tunnistamisen ja tunnustamisen käytäntöjä.
    Oppimisympäristöt
  • OLO-hankkeen tavoitteena on kehittää erityistä tukea ja S2-tukea saavien opiskelijoiden ohjausta. Opettajille tukea tarjotaan oppimisvaikeuksien ja tuen tarpeiden tunnistamisessa sekä ohjaustaitojen vahvistamisessa, oppimistaitojen edistämisessä ja henkilökohtaistamistilanteessa.
    Ohjaus
  • Hankkeessa järjestetään kaksi koulutusta, joiden tavoitteena on antaa maahanmuuttajanuorille valmiudet hakeutua jatko-opintoihin tai työelämään
    Ohjaus
  • Kotoma

    Hanke
    Kotoma -hanke on viralliselta nimeltään Opintoseteliavustus maahanmuuttajien kielitaidon sekä yhteiskunta- ja työelämätaitojen vahvistamiseen.
    Osallisuus
  • Kotoma 2 eli Kielitaitoa ja työelämävalmiuksia luku- ja kirjoitustaidottomille maahanmuuttajille.
    Osallisuus
  • Omnia ja Live kehittävät ekosysteemimäisesti asiakas- ja ohjauspalveluita sekä hakevaa toimintaa tavoittamaan koulutuksessa aliedustetut ryhmät.
    Osallisuus
  • Avustuksella kehitetään Espoon kaupungin työllisyyden kuntakokeilun työttömien työnhakijoiden osaamista, jotta he pystyvät työllistymään tai siirtymään koulutukseen.
    Ohjaus
  • Edistäjät-hanke tukee ammatillisia oppilaitoksia ja ammatillisia opettajia yhä keskeisemmässä roolissa kestävän elämäntavan edistäjinä ja kestävän tulevaisuuden rakentajina. Hanke järjestää viisi toisiaan täydentävää koulutuskokonaisuutta eri kohderyhmille.
    Kestävä kehitys
  • Digi2go

    Hanke
    Hankkeen tavoitteena on luoda ja kehittää 3D‐ suklaan teknologiaosaamista sekä samalla tehdä uusi tutkinnonosa 3D-tekniikan hyödyntäminen ravitsemispalveluissa, 20 osp.
    Oppimisympäristöt
  • VETBot

    Hanke
    Hankkeen tavoitteena on tutkia, kehittää ja kokeilla tekoälyteknologian mahdollisuuksia yksilöllisen opintopolun eri vaiheissa, huomioiden myös monikulttuurisen ja kansainvälisen oppijan tarpeet.
    Digitalisaatio