Omnian IT-Tukipalvelut ovat tukenasi opintojesi aikana
Voit ottaa yhteyttä IT-Tukipalveluihin, jos sinua askarruttaa jokin IT:n liittyvä aihe. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset.
Ohjeita opiskelun tueksi (it.omnia.fi-sivulta)
Tukipyynnöt
Voit lähettää meille tukipyynnön, jossa kerrot yhteystietosi, toimipisteen ja huoneen sijainnin, kuvauksen ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimen:
- tukipyyntölomakkeella tai
- soittamalla numeroon +358 40 022 3112.
Omnian tekoälyn linjaus ja käyttösäännöt tietojärjestelmiin
IT-Tukipalvelut toimivat oppimisympäristönä
Omnian ammatilliset opiskelijat voivat hakeutua IT-tukihenkilöksi IT-Tukipalveluihimme osaksi käytön tukea eri toimipisteissä. IT-harjoittelijan tehtäviin kuuluu muun muassa asiakaspalvelutehtäviä, laitteiden asennuksia ja ongelmien ratkaisemista.
Hae IT-harjoitteluun tukipyyntölomakkeen kautta.
IT-Tukipalvelut- Yhteystiedot
Tukipyynnöt ja tiedustelut
Palvelupisteet
- Kirkkokatu 16 A, tila AP.23a (Pumbala), 02070 Espoo
- Itätuulenpiha 1, tila 109, 02100 Espoo
- Upseerinkatu 11, tila C215, 02600 Espoo
Aukioloajat
Palvelupiste ja päivystysnumero:
- Ma 8.00–11.30 ja 12.00–15.30
- Ti 8.30–11.30 ja 12.30–15.30
- Ke 8.00–11.30 ja 12.30–15.30
- To 8.00–11.30 ja 12.30–15.00
- Pe 8.00–11.30 ja 12.30–15.00
Joulun poikkeusaukioloajat
Ma 22.12. klo 9.00-14.00 Kirkkokadun IT-Tukipalvelu avoinna, muut toimipisteet suljettuina
Ti 23.12. klo 9.00-12.00 Kirkkokadun IT-Tukipalvelu avoinna, muut toimipisteet suljettuina.
Ma-ke 29.-31.12. IT-Tukipalveluiden asiakaspalvelupisteet kiinni ja vain tikettejä käsitellään.
Pe 2.1. IT-Tukipalveluiden asiakaspalvelupisteet kiinni, vain puhelinpalvelu klo 9.00-11.30 ja tikettien käsittely.
Ma 5.1. Upseerinkadun, Tapiolan ja Kirkkokadun IT-Tukipalveluiden asiakaspalvelupisteet avoinna 9.00-12.00.
Ke 7.1. Kaikkien toimipisteiden IT-Tukipalveluiden asiakaspalvelupisteet avoinna.