Hankkeen kuvaus
Tavoitteena on kehittää Omnian henkilöstön työelämä- ja asiakkuusosaamista, sekä parantaa asiakkuustyön laatua ja johtamista määrittelemällä selkeästi asiakkuustyöhön liittyvät prosessien omistajuudet, vastuut ja päätöksenteko. Omnia on vahvasti mukana yritysten osaamisen kehittämisessä. Hankkeen myötä palautteiden kerääminen ja käsittely systematisoituu. Omnian keräämää palautetta käytetään muun muassa päätöksiä ja toimintasuunnitelmia tehtäessä.
Kohderyhmä
Asiakkuuspäälliköt, asiakkuusvastaavat, toimialarehtorit, koulutuspäälliköt, opettajat, työelämäopettajat, opiskelijat ja työelämän edustajat
Hankkeen kesto
1.1.2019–31.5.2021
Projektivastaava Omniassa
Kati Vetsch
Yhteistyökumppanit
Keuda (koordinaattori), kumppanit: Salpaus. MIF, Hyria, Luksia ja TTS
Rahoittaja
Opetushallitus