Hyppää pääsisältöön

Asiakasymmärryksellä Digivisio

Hanke
Logo: Vipuvoimaa EU:lta 2014–2020
Logo: Euroopan unioni, Euroopan sosiaalirahasto.

Hankkeen kuvaus

Hankkeen tavoitteena oli luoda uutta ja tehostaa yritysten olemassa olevaa liiketoimintaa sekä parantaa toimintaedellytyksiä muutoksiin sopeutumisessa. Hankkeessa etsittiin yhdessä yrityksen asiakkaiden, työntekijöiden ja johdon kanssa liiketoimintaa tukevia ja kestäviä digiratkaisuja. Lopputuloksena yrityksellä on konkreettinen asiakasymmärrykseen ja liiketoimintaan perustuva digivisio ja toimintasuunnitelma. Digivision avulla yritys hahmottaa oman toiminnan digitalisoinnin tarpeet ja mahdollisuudet. Toimintasuunnitelman alkuun saattamista tuettiin työyhteisön valmennuksilla.

Kohderyhmä

Uudenmaan pk-yritykset ja niiden henkilöstö

Hankkeen kesto

1.1.2018–31.12.2020

Projektivastaava Omniassa

Kirsi Niskala

Yhteistyökumppanit

Koordinoija: Omnia

Partneri: Taitotalo

Rahoittaja

Hämeen ELY-keskus, ESR

Takaisin ylös