Hyppää pääsisältöön

Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen

Liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osa
Täydennyskoulutus
Kiinnostaako sinua asiakaskokemuksen merkitys ja sen hyödyntäminen työssäsi? Haluatko saavuttaa parempia tuloksia myynti- ja asiakaspalvelutyössä? Myynnin ja asiakaspalvelun suunnittelu ja toteuttaminen -koulutus tarjoaa käytännönläheistä osaamista ammatilliseen kehittymiseen ja asiakaslähtöiseen työskentelyyn.

Koulutuksen kuvaus

Opit suunnittelemaan myyntityötä ja asiakaspalvelua tavoitteellisesti. Lisäksi opit toteuttamaan myyntityötä tuloksekkaasti sekä kehittämään asiakaspalvelutaitojasi. Opit myös ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen myyntityössä ja asiakkuuksien edelleen kehittämisessä.

Koulutus sopii sinulle, jos työskentelet jo myynnin tai asiakaspalvelun työtehtävissä ja haluat kehittää edelleen taitojasi. Koulutus sopii myös yrittäjille. Voit toimia joko B2B tai B2C tehtävissä eri toimialoilla. Koulutus sopii myös työelämässä oleville alanvaihtajille, joilla on jo asiakaspalvelutaustaa. Sinulla tulee olla sopiva työpaikka ennen koulutukseen aloitusta. Koulutus antaa sinulle tietoja ja taitoja ammatilliseen kehittymiseen.

Koulutuksen teemat:

  • myynti- ja asiakaspalvelutyön suunnittelu
  • asiakaslähtöinen myynti- ja palvelutyö
  • myynnin ja asiakaspalvelun jälkitoimien hoitaminen
  • oman myynti- ja asiakaspalvelutyön tuloksellisuuden arvioiminen.

 

Koulutuksen tiedot

Koulutuksen kesto

Opintojen kesto on yksilöllinen. Keskimäärin opinnot kestävät noin 6 kuukautta.

Vaatimukset

Koulutukseen osallistuaksesi sinulla tulee olla työpaikka, jossa pääset tekemään myynti- ja/tai asiakaspalvelutyötä. Sinulla tulee olla myös aikaisempaa työkokemusta myynnistä tai asiakaspalvelusta.

Toteutus

Koulutus toteutetaan oppisopimuskoulutuksena omissa käytännön työtehtävissä. Lisäksi koulutukseen kuuluu kolme puolikasta etäkoulutuspäivää Teams-alustalla. Koulutuspäivät sisältävät teoriatietoa, keskusteluja, pari-/ryhmätöitä sekä yksilötehtäviä.

"Nyt tuntuu jo kuin olisin aina tehnyt tätä työtä. Tämä on ihan mun juttu.”

Lue Jannen haastattelu

Hakeutuminen

Tärkeät tiedot hausta

Opiskelijavalinta

Valinta tehdään hakemusten tietojen perusteella. Täytä siis hakemuksesi huolellisesti. Mahdollinen haastattelukutsu lähetetään sähköpostitse. Myös valinnoista ilmoitetaan sähköpostitse. Tutkinnon osan koulutukseen ei ole pääsykoetta. Hakeutumista koskevat tiedustelut haku@omnia.fi

Kielitaidon arviointi

Hakija, jonka äidinkieli ei ole suomi, voi osoittaa suomen kielen taitonsa riittävän opiskeluun joko todistuksella tai osallistumalla kielitestiin (taso B1.1). Jos hyväksyttävää todistusta ei ole, niin hakija saa kutsun kielitestiin sähköpostilla. Se tulee läpäistä, jotta haku jatkuisi. Lue lisää kielitaidon arvioinnista.

Peruutusehdot

Oppisopimuskoulutuksen peruutus on maksuton.

Haku

Hakuaika ilmoitetaan myöhemmin.
Takaisin ylös
Tagit:
Liiketoiminta ja johtaminen
Myyntityö
Hakijat