Hyppää pääsisältöön
Koronaohjeet Omniassa

IT-Helpdesk

Palvelu

Omnian IT-tukipalvelut eli Helpdesk on tukenasi opintojesi aikana

Voit ottaa yhteyttä Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT-asioihin liittyvä asia. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset. Ilmonettiin liittyviä ohjeita löydät Ilmonetistä kohdasta Ohjeet.

 

Katso kaikki ohjeet ja vinkit (it.omnia.fi) (avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)

Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin

Voit lähettää meille tukipyynnön

Kerro pyynnössäsi yhteystietosi, toimipiste ja huoneen sijainti, kuvaus ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimi.

IT-Helpdesk - Yhteystiedot

Käyntiosoite: Kirkkokatu 16 A, tila AP.23, 02070 ESPOO
Puhelinnumero: 040 022 3112
Sähköposti: helpdesk@omnia.fi
Lisätietoja:

Aukioloajat:

  • Voit käydä paikan päällä arkisin 8.00–15.00
  • Puhelinnumeromme vastaa arkisin 8.00–16.00

DigiTutorit - Yhteystiedot

Lisätietoja:

Apua kasvotusten, puhelimitse tai Teamsin välityksellä.

Opiskelijoiden digituki (Teams)

Itätuulenpiha 1, aula
Asiakaspalvelu 
ma–to klo 10–17
pe klo 9–16
040 126 7634

Kirkkokatu 16B, aula
Asiakaspalvelu ti, to ja pe klo 8–15
040 126 7154

Lehtimäentie 1A, aula
Asiakaspalvelu ma ja ke 8–15
040 126 7154

Leppävaara, C227 -tilan vieressä
Asiakaspalvelu klo 8–15
040 126 7157