Hyppää pääsisältöön

IT-Helpdesk

Palvelu

Omnian IT-tukipalvelut eli Helpdesk on tukenasi opintojesi aikana

Voit ottaa yhteyttä Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT-asioihin liittyvä asia. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset. Ilmonettiin liittyviä ohjeita löydät Ilmonetistä kohdasta Ohjeet.

 

Katso kaikki ohjeet ja vinkit (it.omnia.fi) (avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)

Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin

Voit lähettää meille tukipyynnön, jossa kerrot yhteystietosi, toimipisteen ja huoneen sijainnin, kuvauksen ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimen:

Helpdesk toimii oppimisympäristönä

Omnian ammatilliset opiskelijat voivat hakeutua DigiTutoriksi tai IT-tukihenkilöksi IT-tukipalveluihimme osaksi käytön tukea eri toimipisteissä.

Lue lisää tehtävänkuvista ja hakeutumisesta (Forms).

IT-Helpdesk - Yhteystiedot

Käyntiosoite: Kirkkokatu 16 A, tila AP.23 (Pumbala), 02070 ESPOO
Puhelinnumero: 040 022 3112
Sähköposti: helpdesk@omnia.fi
Lisätietoja:

Aukioloajat:

Päivystysnumero: Ma-pe 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
Palvelupiste:

  • Ma 8.00–11.30 ja 12.30–17.00
  • Ti–to 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
  • Pe 8.00–11.30 ja 12.30–15.00

DigiTutorit - Yhteystiedot

Lisätietoja:

DigiTutorit ovat toistaiseksi tauolla.