Omnian IT-tukipalvelut eli Helpdesk on tukenasi opintojesi aikana
Voit ottaa yhteyttä Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT-asioihin liittyvä asia. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset. Ilmonettiin liittyviä ohjeita löydät Ilmonetistä kohdasta Ohjeet.
Ohjeita opiskelun tueksi (it.omnia.fi-sivulta)
Käyttäjätunnus ja salasana
(avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Omnian pilvipalvelut ja Microsoft Office 365
(avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Tulostus, kopiointi ja skannaus
(avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Opiskeluun liittyvien järjestelmien käyttöohjeet
(avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Etäopiskelun ohjeet
(avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Tietoverkon ja tietojärjestelmien käyttösäännöt
Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin
Voit lähettää meille tukipyynnön, jossa kerrot yhteystietosi, toimipisteen ja huoneen sijainnin, kuvauksen ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimen:
- tukipyyntölomakkeella (it.omnia.fi),
- sähköpostilla helpdesk@omnia.fi tai
- soittamalla numeroon +358 40 022 3112.
Helpdesk toimii oppimisympäristönä
Omnian ammatilliset opiskelijat voivat hakeutua DigiTutoriksi tai IT-tukihenkilöksi IT-tukipalveluihimme osaksi käytön tukea eri toimipisteissä.
IT-Helpdesk - Yhteystiedot
Käyntiosoite:
Kirkkokatu 16 A, tila AP.23 (Pumbala), 02070 ESPOO
Puhelinnumero:
040 022 3112
Sähköposti:
helpdesk@omnia.fi
Lisätietoja:
Aukioloajat:
Päivystysnumero: Ma-pe 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
Palvelupiste:
- Ma 8.00–11.30 ja 12.30–17.00
- Ti–to 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
- Pe 8.00–11.30 ja 12.30–15.00
DigiTutorit - Yhteystiedot
Sähköposti:
digitutorit@omnia.fi
Lisätietoja:
DigiTutorit ovat toistaiseksi tauolla.