Hyppää pääsisältöön

IT-Helpdesk

Palvelu

Omnian IT-tukipalvelut eli Helpdesk on tukenasi opintojesi aikana

Voit ottaa yhteyttä Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT-asioihin liittyvä asia. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset. Ilmonettiin liittyviä ohjeita löydät Ilmonetistä kohdasta Ohjeet.

 

Katso kaikki ohjeet ja vinkit (it.omnia.fi) (avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)

Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin

Voit lähettää meille tukipyynnön

Kerro pyynnössäsi yhteystietosi, toimipiste ja huoneen sijainti, kuvaus ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimi.

IT-Helpdesk - Yhteystiedot

Käyntiosoite: Kirkkokatu 16 A, tila AP.23, 02070 ESPOO
Puhelinnumero: 040 022 3112
Sähköposti: helpdesk@omnia.fi
Lisätietoja:

Aukioloajat:

  • Voit käydä paikan päällä arkisin 8.00–15.00
  • Puhelinnumeromme vastaa arkisin 8.00–16.00

DigiTutorit - Yhteystiedot

Lisätietoja:

DigiTutorit ovat kesälomalla ja toiminta jatkuu taas syksyllä.