Intohimo näkyy omnialaisten työssä
Ajankohtaiset

Omnia hakee asiakkuusvastaavaa

Tehtäviin kuuluu kielikoulutusprosessin kokonaisuuden hallinta (mahdollisesti myös muut sidosyksikkökoulutukset), asiakkuuksien hoito, yhteydenpito ja muutostenhallinta tilaajan kanssa, tarvekartoitukset, sisältöehdotuksen teko, tarjousten valmistelu, tarjoustarkennukset, tilausten käsittely, tuntiopettajien rekrytointi ja perehdyttäminen prosessiin, yhteydenpito ja muutostenhallinta opettajien kanssa, tarvittaessa palautteen käsittely opettajan kanssa, palkkiolaskujen käsittely, prosessin ja raportoinnin kehittäminen sekä automatisointi ja sisäisen yhteistyön kehittäminen.

Tehtävä edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa, hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutus sekä verkostoitumistaitoja, yrittäjähenkisyyttä sekä osaamista markkinoinnissa ja myynnissä.

Eduksi luetaan kokemus koulutussuunnittelusta, palvelumuotoiluosaaminen, kokemus CRM-asiakkuudenhallintajärjestelmän käytöstä ja asiantuntemus kielten oppimisessa.

Hakeminen

Haku on päättynyt. Katso avoimet paikat Meille töihin -sivulta.

Lisätietoja

Lisätietoja antavat to 1.8. klo 13-15 koulutuspäällikkö Tuula Alanko, p. 050 309 5702 ja ke 7.8. klo 13-15 asiakkuus- ja myyntipäällikkö Kirsi Puro, p. 040 126 7608.