Parasta johtamista - Bästa ledarskap, Etelä

Hankkeen kuvaus

Toiminnan tuloksena Omnian henkilöstön työelämä- ja asiakkuusosaaminen lisääntyy ja asiakkuustyön laatu ja johtaminen paranee. Asiakkuustyöhön liittyvät prosessien omistajuudet, vastuut ja päätöksenteko ovat selkeästi määritelty. Omnian on vahvasti mukana yritysten osaamisen kehittämisessä. Palautteiden kerääminen ja käsittely systematisoituu. Omnian keräämää palautetta käytetään päätöksiä ja toimintasuunnitelmia tehtäessä.

Kohderyhmä

Asiakkuuspäälliköt, asiakkuusvastaavat, toimialarehtorit, koulutuspäälliköt, opettajat, opiskelijat ja työelämän edustajat.

Hankkeen kesto

1.1.2019-31.12.2010

Projektipäällikkö

Kati Vetsch

Yhteistyökumppanit

Koordinaattori: Keuda, kumppaniverkosto: Salpaus, MIF, Hyria, Luksia, TTS

Rahoittaja

OPH

Lisätietoja antaa
Kati Vetsch
Erityisasiantuntija
0503034837
Kati.Vetsch@omnia.fi