Hyppää pääsisältöön

IT-tukipalvelut

Palvelu

Omnian IT-tukipalvelut ovat tukenasi opintojesi aikana

Voit ottaa yhteyttä IT-tukipalvelujen Helpdeskiin, jos sinua askarruttaa jokin IT:n liittyvä aihe. Sellaisia voivat olla esimerkiksi käyttäjätunnuksesi salasanan toimimattomuus, sähköpostin käyttö tai Microsoft 365 -ympäristön käyttöön liittyvät kysymykset.

 

Katso kaikki ohjeet ja vinkit (it.omnia.fi) (avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)

Tukipyynnöt IT-Helpdeskiin

Voit lähettää meille tukipyynnön, jossa kerrot yhteystietosi, toimipisteen ja huoneen sijainnin, kuvauksen ongelmasta ja tarvittaessa laitteen nimen:

Helpdesk toimii oppimisympäristönä

Omnian ammatilliset opiskelijat voivat hakeutua IT-tukihenkilöksi IT-tukipalveluihimme osaksi käytön tukea eri toimipisteissä. IT-harjoittelijan tehtäviin kuuluu muun muassa asiakaspalvelutehtäviä, laitteiden asennuksia ja ongelmien ratkaisemista.

Hae IT-harjoitteluun sähköpostilla osoitteessa helpdesk@omnia.fi.

IT-Helpdesk - Yhteystiedot

Käyntiosoite: Kirkkokatu 16 A, tila AP.23a (Pumbala), 02070 ESPOO
Puhelinnumero: 040 022 3112
Sähköposti: helpdesk@omnia.fi
Lisätietoja:

Aukioloajat:

Päivystysnumero: Ma-pe 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
Palvelupiste:

  • Ma–to 8.00–11.30 ja 12.30–16.00
  • Pe 8.00–11.30 ja 12.30–15.00