Hyppää pääsisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen julkisella sektorilla

Liiketoiminnan ammattitutkinnon tutkinnon osa
Täydennyskoulutus
Hae nyt mukaan julkisen sektorin organisaatioille suunnattuun asiakaskokemuksen parantamisen ja palveluiden kehittämisen koulutukseen. Verkkokoulutuksessa asiakasrajapinnassa työskentelevät henkilöt pääsevät kehittämään palveluja ja hyödyntämään asiakastuntemustaan.

Koulutuksen kuvaus

Koulutuksen aikana tulet ratkaisemaan oman organisaatiosi asiakaslähtöisen haasteen, josta on aidosti hyötyä organisaatiollesi. Tähän kaikkeen saat ohjausta ja sparrausta kouluttajilta.

Koulutuksessa opit hyödyntämään:

  • palvelumuotoilun menetelmiä
  • ymmärtämään asiakaskokemuksen merkityksen organisaation toiminnalle
  • kehittämään palveluita käytännönläheisesti
  • tehostamaan työskentelyä asiakasrajapinnassa
  • kuuntelemaan asiakkaan ongelmia ja ratkaisemaan niitä rakentavasti.

Koulutuksen tiedot

Koulutuksen kesto

Koulutuksen kesto on noin 6 kk.

Vaatimukset

Hakijalla tulee olla julkisen sektorin työpaikka, jonka kanssa voidaan solmia oppisopimus koulutuksen ajaksi.

Toteutus

Verkossa toteutettavat koulutuspäivät sisältävät asiantuntijapuheenvuoroja, pienryhmätyöskentelyä ja vertaisoppimista. Voit suorittaa koulutuspäivät etäopintoina.

Koulutus toteutetaan oppisopimuksella omissa työtehtävissä. Oppisopimusopiskelijan työaika on keskimäärin vähintään 25 viikkotyötuntia. Osallistujat voivat suorittaa arvostetun Liiketoiminnan ammattitutkinnon osia tai koko tutkinnon.

Koulutus alkaa orientaatiopäivällä 28.3. Koulutus sisältää kolme palvelumuotoilun koulutuspäivää, jotka ovat 10.4., 5.6. ja 21.8.

Asiakkaan kokemus

Palvelumuotoilusta vauhtia kunnan palvelujen kehittämiseen

”Kun tämän pystyy linkittämään omaan työhön, ei opiskeluun tarvitse käyttää vapaa-aikaa. Helposti vapaa-ajalla opiskellessa muut asiat menevät edelle. Mahdollisuus kehittää omaa työtä oli kuitenkin suurin syy hakea mukaan”, Maarit Ojaluoma kertoo.

Lue Maaritin haastattelu

Hakeutuminen

Tärkeät tiedot hausta

Opiskelijavalinta

Valinta tehdään hakemusten tietojen perusteella. Täytä siis hakemuksesi huolellisesti. Mahdollinen haastattelukutsu lähetetään sähköpostitse. Myös valinnoista ilmoitetaan sähköpostitse. Tutkinnon osan koulutukseen ei ole pääsykoetta. Hakeutumista koskevat tiedustelut haku@omnia.fi.

Kielitaidon arviointi

Hakija, jonka äidinkieli ei ole suomi, voi osoittaa suomen kielen taitonsa riittävän opiskeluun joko todistuksella tai osallistumalla kielitestiin (taso B1.1). Jos hyväksyttävää todistusta ei ole, niin hakija saa kutsun kielitestiin sähköpostilla. Se tulee läpäistä, jotta haku jatkuisi. Lue lisää kielitaidon arvioinnista.

Peruutusehdot

Oppisopimuskoulutuksen peruutus on maksuton.

Haku

Oppisopimus

Lisätiedot:

Valitse hakemuksen käsittelijäksi Paula Kataja.

Hakuaika:

15.11.2023 klo 00.01 - 3.4.2024 klo 23.59

Koulutus alkaa:

10.4.2024
Hae koulutukseen (wilma.omnia.fi) (avautuu uudessa ikkunassa, siirtyy toiselle verkkosivustolle)
Takaisin ylös
Tagit:
Liiketoiminta ja johtaminen
Viestintä ja markkinointi