Vuorovaikutus terveysaseman asiakaspalvelussa

Vuorovaikutus ja kuuntelu ovat taitoja, joissa kehittyy huimin askelin treenaamalla. Miten esimerkiksi sanot asiakkaalle ei, ammattimaisesti ja inhimillisesti?

Tässä koulutuksessa kuuluvat sekä asiakkaan ääni, että terveydenhoidon ammattilaisten kokemukset. Missä ovat terveysaseman asiakaspalvelun kompastuskivet, entä onnistumisen avaimet?

Koulutus koostuu ajatuksia herättävistä alustuksista, innostavista ryhmätöistä, osallistavista tilanneharjoituksista ja kiinnostavista havainnointi- ja kehittämistehtävistä koulutusjaksojen välissä.

Omnian henkilöstökouluttajat ovat alansa ammattilaisia, otteeltaan innostavia ja valmentavia. Näistä koulutuksista ei malttaisi lähteä pois, onneksi opittua pääsee soveltamaan käytäntöön saman tien!