Uhkaavan asiakkaan kohtaaminen
Valmennus on tarkoitettu yrityksille ja organisaatioille, joiden työntekijät kohtaavat päivittäisessä työssään haastavia asiakastilanteita.
Valmennuksen tavoitteena on luoda työntekijän kannalta turvallinen työyhteisö, jossa myös asiakas tuntee olonsa turvalliseksi. Tämä valmennus tarjoaa työntekijälle valmiuksia ennakoida ja siten ennaltaehkäistä omassa työssään mahdollisesti ilmeneviä uhka- ja väkivaltatilanteita.
Valmennus tarjoaa sekä vuorovaikutuksen että turvallisen tilanteen hallinnan keinoja aggressiivisten asiakkaiden kohtaamiseen. Valmennuspäivän aikana keskitytään organisaation omaan työskentely-ympäristöön ja tuetaan organisaation työntekijöitä tiedostamaan tekijöitä, jotka päivittäisissä asiakastilanteissa vaikuttavat turvallisuuteen. Koulutuksen sisältö räätälöidään vastaamaan kunkin organisaation työskentely-ympäristöä ja siinä tapahtuvia asiakastilanteita.
Sosiaali- ja terveys-, opetus- ja kasvatus- sekä kaupan aloilla toimiville henkilöille, jotka kohtaavat päivittäisessä työssään haastavia asiakastilanteita.
Koulutusta toteutetaan pelkästään räätälöitynä toteutuksena yritysten tarpeisiin.
Koulutus kestää 6 tuntia (3 + 3 tunnin jaksoissa) ja toteutetaan joko päivä- tai iltaopetuksena.
Omnia, Lehtimäentie tai asiakkaan omat tilat
- Työpaikan riskien hallinta, ennaltaehkäisy ja ennakointi
- Vuorovaikutus asiakkaan kanssa
- Turvallinen hallinta (fyysiset harjoitukset)
Toteutuksessa huomioidaan organisaation tai sen yksikön työskentely-ympäristön erityispiirteet sekä organisaation oma turvallisuusohjeistus.
1 000 € (+ alv 24 %)/ryhmä, max 10 henkilöä
Kysy organisaatiokohtaisista toteutuksista:
Asiantuntija Heli Peltonen
heli.peltonen@omnia.fi
puh. 040 126 7258 tai yrityspalvelut@omnia.fi
Peruutukset viimeistään viikkoa ennen koulutuksen aloitusta sähköpostilla: yrityspalvelut@omnia.fi. Sen jälkeen tehdyistä peruutuksista tai peruuttamattomasta ilmoittautumisesta laskutamme 50 % koulutuksen hinnasta.