Ammatillinen vuorovaikutus asiakastyössä

Huhuu, täällä asiakas, kuuleeko kukaan? Tässä koulutuksessa kuuluu paitsi asiakkaan ääni, myös asiakastyön ammattilaisten tarinat. Koulutus räätälöidään juuri teille: yrityksenne akuuttiin tilanteeseen tai tulevaisuuden tarpeisiin. Missä ovat asiakastyön kompastuskivet, entä onnistumisen avaimet?

Koulutus koostuu aktivoivista luennoista, innostavista ryhmätöistä, ajatuksia herättävistä harjoituksista ja kiinnostavista kehittämistehtävistä koulutusjaksojen välissä.

Omnian henkilöstökouluttajat ovat alansa ammattilaisia, otteeltaan innostavia ja valmentavia. Näistä koulutuksista ei malttaisi lähteä pois: onneksi opittua pääsee soveltamaan käytäntöön saman tien!

"Samankaltaista koulutusta tarvittaisiin lisää!"

"Pureuduttiin tärkeisiin asioihin!"

"Hyvä henki, hauskaa oli, lisää tällaista kiitos!"

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus on suunnattu kaikille – yksilöille, ryhmille ja työyhteisöille kaikilla aloilla ja erilaisissa organisaatioissa.